.

______හදවතින් සක්මන් කරන්නට ආ ඔබ සැමට ආයුබෝවන්___________________________Welcome to Sakmana_________________sakmana.blogspot.com_________

Saturday, August 28, 2010

සත 5ක් වියදම් නොකර ඕනෙ තරම් ඕනෙම රටකට කතා කරන්න..

මම හිතන්නේ මේක තමයි මට හම්බවුණු සුපිරිම වැඩේ. මම මේක දෙන්නේ සක්මනත් එක්ක දිගටම රැදිල ඉන්න ඔයාලට තෑග්ගක් විදියටයි .නෙට් එක පීර පීර ඉන්නකොටයි ලැබුණේ . වැඩේ 250% ක් අත්දුටුවයි ........ මම කිව්වෙ නෑනෙ වැඩේ මොකක්ද කියල . මෙන්න වැඩේ සතයක් වත් වියදම් කරන්නැතිව නොමිලේ ඕනෙම නෙට්වර්ක් එකකට Call ගන්නහැටියි මම කියන්න යන්නේ.

















මෙන්න ලමයි ලින්ක් එක. 
(වැඩේ කරන්න කලින් ඔක්කොම කියවල ඉන්න)
මෙතන කොටන්න


දන් කරන්න තියෙන්නේ එකේ Bar එකේ නම්බර් එක එන්ට කොරන්ටකෝ 
කරන්න තියෙන්නේ මෙන්න මෙහෙම.

අමතක කරන්න එපා ලංකාව ඇතුලත ගන්නවා නම් 94 මුලට දාන්න +94 දාන්න එපා.නිකන්ම 94 දෙන්න. 
උදා.. 9471********මෙන්න මේ විදියට...






  71 *******






  77 *******






 72 *******










   78 ********




   මේ දෙකට නම් පලාතෙ හැටියට වෙනස් වෙනවා . 






____________________________



උඩ පැන පැන මල් කඩන්න පුලුවනි.හැබැයි වැඩේ දෙල් කරගන්න එපා. සද්ද නැතිව කරගන්න.මේ නෙට්වර්ක් එක කාර්යබහුල කරගන්න එපා.200% ක් වැඩේ හරිගියා සන්ටෙල් CDMA එකකට .මොකද අපේ ගෙදර තියෙන්නේ ඒකක්නේ. හුග දෙනෙකුටනම් එක පාර සෙට් වෙන්න අමාරැයි. Call කලාම මුලින්ම එයාලගේ Add එකක් යයි. ඒක ඉවර උනාම Call එක Connect වෙනවා.වැඩේ සිරා.හැබැයි අනිවා Comment එකක් දාල යන්න.

No comments:

Post a Comment

දැනුන දේ ලියල යන්න